هر چی بخای

بهترین و جالبترین مطالبی که تا حالا نشنیدید

هر چی بخای

بهترین و جالبترین مطالبی که تا حالا نشنیدید

تفکرات افراد موفق...

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۵ ب.ظ

 1 - برای فکر کردن وقت بگذارید.

2 - عقاید عمومی را قبول نداشته باشید.

3 - خودتان را در مقابل تفکرات متفاوت قرار دهید.

4 - با افراد باهوش ارتباط برقرار کنید .

5 - انرژی تان را در جای درست مصرف کنید.

6- «انجام می دهم» و «می توانم» افعال همیشگی شما باشند.

1 - برای فکر کردن وقت بگذارید.
اگر می خواهید بهتر فکر کنید باید روی آن کار کنید و وقت بگذارید. باید در هفته یک زمان مشخص برای فکر کردن داشته باشید. اکثر افراد موفق و مدیران خوب بخشی از زمانشان را به فکر کردن اختصاص می دهند. برای مثال آقای «دن کتی» هر دو هفته یک بار، یک زمان نیم روزه را به فکر کردن اختصاص می دهد و هر ماه یک روز کامل را به این کار اختصاص می دهد. همچنین او هر سال هم دو یا سه روز را به صورت کامل به فکر کردن اختصاص می دهد.

2 - عقاید عمومی را قبول نداشته باشید.

اگر عموم مردم چیزی را قبول داشته باشند دلیل نمی شود که شما هم آن را قبول کنید. در بسیاری از موارد اکثرا مردم موردی را بدون فکر کردن قبول می کنند چون افراد زیادی آن عقیده را قبول دارند. (که آن هم نتیجه فکر نکردن است) بسیاری از ایده های نو و محصولات با قبول نکردن تفکرات عامه به موفقیت رسیده اند. بنابراین در مورد هر ایده و عقیده ای خودتان فکر کنید و به تفکرات عامه توجه نداشته باشید.

3 - خودتان را در مقابل تفکرات متفاوت قرار دهید.

این مهم است که خودتان را در مقابل تفکرات و عقاید مخالف خودتان قرار بدهید. سعی کنید با کسانی ارتباط داشته باشید که تفکرات و ایده های شما را به چالش می کشند و با آنها مخالفت می کنند. این موضوع سبب می شود که اشکلات کار خودتان را بهتر پیدا کنید و تفکر منطقی تری داشته باشید.

4 - با افراد باهوش ارتباط برقرار کنید .

اگر می خواهید خوب فکر کنید سعی کنید در ارتباطات اجتماعی تان با افرادی زندگی کنید و سروکار داشته باشید که آنها هم خوب فکر می کنند و انسان های باهوش به شمار می آیند. کمک آنها سبب می شود که شما هم ایده ها و تفکرات بهتری را پرورش بدهید.
این جمله معروف را شنیده اید که «هر انسانی را می توان از روی دوستش شناخت؟» واقعیت این است که اطرافیان روی فکر کردن شما تاثیر می گذارند بنابراین آنها را با دقت انتخاب کنید.

5 - انرژی تان را در جای درست مصرف کنید.

از قانون 20-80 استفاده کنید. باید 80 درصد از انرژی تان را روی ۲۰ درصد کارهای مهم تر صرف کنید. فراموش نکنید که شما نمی توانید به همه چیز و همه کار برسید و مهم این است که درست انتخاب کنید.
مهم ترین کارها و اهداف را در زندگی تان مشخص کنید و 80 درصد از وقت و انرژی تان را به آن اختصاص دهید.

6 - «انجام می دهم» و «می توانم» افعال همیشگی شما باشند.

افراد خلاق خودشان را صرف ایده ها می کنند. آنها از سختی کشیدن لذت می برند. از شکست ترسی ندارند و سعی می کنند با دیگر افراد خلاق ارتباط داشته باشند. می توان روی حرف آنها حساب کرد و منفی فکر نمی کنند. از نظر آنها مشکلات به راحتی قابل حل شدن است. «هنری فورد» جمله مشهوری دارد که می گوید: «انجام دادن هیچ کاری واقعا سخت نیست. اگر آن را به قطعات کوچکتر تقسیم کنی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۸
مجتبی .......

تفکر

موفقیت

نظرات  (۱)

۱۸ آذر ۹۵ ، ۲۱:۴۴ سید حسین سیدی
برای موفقیت باید  تلاش و کوش خود را بکار گرفت و توکل بخدا و اهلبیت را از هم ازیاد نبرد
به ما سر زده ونظر دهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی